Monday, March 5, 2007

Zara .....H&M





還記得2003年的時候, 我哋趁著要放 no pay leave (因為sars嘅關係, 被迫一個月要放12日大假), 就預支渡蜜月去咗8日Spain + Portugal (嗰時個團費只係$6999再另加稅).......因為年尾結婚 !!!


記得係嗰邊.....我去zara shopping 嘅時候, 我同mon mari 講~~"如果香港有zara就好喇, 因為d衫又靚, 又啱我d size....." 結果, 過咗一段時間就出現係ifc....


不久之前, mon mari 同我講~~"唔知幾時香港會有 h&m 呢??"........答案就係張相入面 !!!
原來madonna除咗唱歌..dancing勁之外....., 原來設計衣服也很在行呢 !!!!

1 comment:

學 霖 山 莊 said...

97-98年殺入英倫, 當然代言人為 Gena Davis...