Friday, March 23, 2007

我的兒時木馬


好可愛的木馬啊 !!!! 我第一次見到它就大叫起來......那就是在 times square 嘅某一間店舖裡 !!!
小時候並沒有什麼玩意, 只係同孖生家姐一齊玩....

當人開始大, 又搵到少少錢嘅時候, 就會開始追求一d小時候自己非常喜歡, 但又未能力俾錢買嘅小玩意 ............呢一隻木馬並不例行 !! 還記得我的樓上cafe剛開業, 正想為鋪頭加多一d新元素.....剛剛領養咗3隻貓, 之後又點呢 ???

當我見到呢隻木馬之後, 就諗都無諗.....買咗佢噃鋪頭......
或者將來留噃俾嘅小朋友呢 !!!

9 comments:

Blogger70th Floor said...

我要騎馬馬!

情定大飯店 said...

Ok.....u're welcome all the time !!!

情定大飯店 said...
This comment has been removed by the author.
學 霖 山 莊 said...

千奇唔好騎牛馬...

要騎馬馬, 最好騎隻汗血寶馬...

嘶~~

Samsara said...

我係度估緊,你困間係咪在銅鑼灣,好多貓既cafe?

有馬仔,好呀,有鋪就係依樣好,買d咁巨型既野都得,又可以將d好野同大家分享.

情定大飯店 said...

Sara,

我嗰間並唔係好出名嗰間....不過我哋都係銅鑼灣....

貓+馬....幾特別....嘻嘻!!

Samsara said...

真係估吾到添,可吾可以比多d tips?

情定大飯店 said...

sara,

其實旁邊其中一條 link 係我間鋪 d info.....嘻嘻 !!!

Samsara said...

icic. 遲d我都要來玩馬仔!