Monday, March 26, 2007

關於婚姻......

睇咗70妹寫嘅"關於婚姻"之後......我再三諗過呢個問題......以下係本人嘅一d想法 ......


我以前成日都諗, 點解要結婚...為咩呢 ?? 結咗婚會唔會無咗私人空間架 ?? 會唔會好困身呢 ???
咁早就結婚, 會唔會loss咗另一d機會架 ???


幾年後嘅今日, 我(以女人嘅角度)就有以下嘅結論:

1. 結咗婚, 唔等如無自由無私人空間...一樣可以去同朋友gathering, 去玩...(當然亦都要睇吓你個partner 係唔係好纏身, 太纏身~~~真係會窒息至死架 !!!!)

2. 困身? no way !!! 當然, 都要留噃d時間陪吓佢...

3. 對於我嚟講, 財政一定要獨立...同埋唔可以唔做嘢 !!! 如果唔做嘢, 佢嘅負擔會好大....仲有呀, 想買自己鐘意嘅嘢, 都唔駛問佢...將來如果大家要分開, 都唔駛咁擔心, 因為自己有能力照顧自己 !!!

4. 無錯, 早結婚可能會miss咗一d機會, 不過亦可能搵唔到一個你依家覺得佢ok嘅partner...鐘意一個人, 同可唔可以做夫妻, 係兩回事 !!!

我同意婚姻唔係為生活無憂/物質豐盛而衡量, 最緊要係兩個人都開心...."如果唔係, 結婚來幹啥?"

3 comments:

Blogger70th Floor said...

yeah!

學 霖 山 莊 said...

第3點, 好似係我婚前已經強力建議噃...
而家都係...
各現代女性都應該咁,
真正嘅自由來自財政自由...

情定大飯店 said...

mon mari,

i really agree with that....& that's why i'm free from you...

hehe !!!!