Monday, July 30, 2007

歌唱比賽...(續)

已經收到通知...入咗final...

但我並不為此而感到高興....

因為得不到你的支持....

你的一句:別唱了, 放棄吧!!! 你唱得好難聽, 無一首歌適合你唱 !!!!


原來連自己最親的人, 都不支持, 還說要我放棄...
你不是應該在我身邊支持我的嗎 ??

初賽那天, 你叫我加油...
入了決賽, 你叫我放棄...

到底你想我加油還是放棄呢 ??? >_<

7 comments:

學 霖 山 莊 said...

支持係永遠都支持...
但要hea...
要挑些破壞聲帶的歌曲來幹啥?
妳要獨唱, 但挑些合唱歌?
unbelievable...

情定大飯店 said...

兩個人去k....只有一個人唱...

難道不辛苦嘛...

為何你不說因為只顧著打winning 11...???

在家又不停打, 去k又不停打 !!!


unbelievable !!! >_<

學 霖 山 莊 said...

戰線重開?

野蠻郡主 said...

我諗…佢都係想你堅強d…唔係因為一二句而放棄既

Blogger70th Floor said...

呀男人你就唔岩啦

因住好似我呢邊呢位咁
部nds俾我落咒成功被遺留了在車箱中

said...

消失左...

情定大飯店 said...

haha....

i always hide to somewhere else...

try to seek me >_<